Mød regnskabsprogrammet, der er tilpasset de mindste virksomheder. I Siffer føres regnskabet på en lidt anderledes, men meget effektiv måde. Mindre tid til administration, mere tid til regnskab.
For virksomheder, der rapporterer én gang om året, er bankudskriften et perfekt udgangspunkt for bogføringer. I Siffer er dato, beskrivelse og beløb forudfyldt – du skal kun angive modkontoen.
Læs mere: Sådan fungerer Siffer
Siffer tager samarbejdet til et nyt niveau, der hjælper dig med at øge effektiviteten. Med regnskab, dokumentation og kommunikation samlet på ét sted får revisorer et system præcist tilpasset deres behov.
Brug ikke tid på at lede efter den e-mail fra sidste år. I Siffer kan du og virksomhedsejeren kommentere direkte på bilagene.
Har du ført noget forkert? Ændringer kan foretages indtil du låser regnskabet, uden at du skal oprette korrigeringsbilag.
ctrl
+
z
De rapporter, du har brug for, opdateres i realtid. Klik dig ned til bilaget fra enhver rapport.
Det skal ikke koste noget at få hjælp. Ring til os, så hjælper vi dig.
Vi tager datasikkerhed alvorligt. Derfor tager Siffer automatisk backup af alle regnskaber, der føres.
Vores filosofi er simpel. Kunden skal vide, hvad tjenesten koster, før den bruges. Derfor betaler hvert firma en fast pris for al brug i løbet af året.
Ingen opstartsgebyrer
Ingen konsulentregninger
Ingen serverleje
Ingen omkostninger for ekstra brugere
Ingen omkostninger for transaktioner
Ingen skjulte omkostninger
Klar til at arbejde mere struktureret og effektivt med regnskab? Kom i gang! Det er altid gratis og uforpligtende. Hvis du har flere spørgsmål, kan du tale med en Siffer-ekspert.